Uw klacht melden

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Toch verloopt onze dienstverlening soms niet helemaal zoals u wenst. Laat ons dat dan weten. Dan zoeken wij, samen met u, naar een oplossing.


Wat doet Aon met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over Aon. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.


Waar kunt u terecht?

U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.

Bellen


Bel uw contactpersoon

U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost.

Stuur uw klacht op

Dien uw klacht in bij onze Compliance afdeling. Dit kan via klachtencommissie@aon.nl of per post:

Aon Nederland cv
T.a.v. Compliance
Postbus 518
3000 AM Rotterdam


Bent u nog niet tevreden?

De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door Aon. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u bij verschillende instanties terecht.

Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

U kunt met uw klacht terecht bij:

Klachteninstituut Financiële dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG, Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
Website: www.kifid.nl

Heeft u een klacht over onze zorgverzekering?

Heeft u een klacht over uw zorgverzekering en de manier waarop we met uw verzekering omgaan ? Neem dan contact op met:

Stichting Klachten en Geschillen zorgverzekeringen (sKGz)
Postbus 291
3700 AG Zeist
Telefoon: 030 698 83 60
Website: skgz.nl

Burgerlijke rechter

U kunt ook naar de burgerlijke rechter stappen.


Heeft u een klacht over producten of diensten die u online heeft gekocht?

Via het platform van Online Dispute Resolution (ODR) kunt u de klacht indienen. Het platform verwijst u naar een geschillencommissie die uw klacht gaat behandelen. Deze commissie handelt de procedure binnen 90 dagen online af. Meer informatie over de procedure vindt u op https://ec.europa.eu/consumers.